Využití umělé inteligence k zefektivnění marketingových kampaní v Raiffeisenbank
Jak Raiffeisenbank vytváří náš co možná nejlepší digitální obraz a jak všechno, co o nás ví využívá k efektivnímu zacílení marketingových kampaní
Raiffeisenbank disponuje velkým množstvím dat o svých klientech a o jejich transakčním chování. Veškeré informace využívá k vytvoření co možná nejlepšího digitálního obrazu klienta. To vytváří optimální základ pro data-driven analytiku a využití metod umělé inteligence. Díky kombinaci obou přístupů spolu s behaviorálním microtargetingem se podařilo Raiffeisenbank realizovat efektivnější zacílení marketingových kampaní a zlepšení zákaznické zkušenosti (CX). Na přednášce se s Vámi o tento úspěšný příběh podělí experti z Raiffesenbank a Profinitu. Registrace prostřednictvím formuláře níže.
► Kdy? V úterý 28. 03. 2023 od 18:00
► Kde? Vysoká škola ekonomická, učebna RB 211