Smluvní výzkum

Klíčovou součástí naší vědecké a tvůrčí činnosti je smluvní výzkum. Rozumí se jím výzkumná činnost, která je prováděna výzkumnou organizací pro určitý podnik s vysokou přidanou hodnotou. Naše projekty zahrnují široké spektrum témat od městského plánování až po inovace v oblasti firemního vzdělávání zaměstnanců.

Platforma VIZE 0

Platforma VIZE 0

Realizace kreativního výzkumu a hodnotové komunikace v rámci projektu Nenechte se rozladit (projekt FZŠ ČKP).

Cílem realizovaného projektu byla změna postojů veřejnosti k pojmenovaným projevům agrese na silnicích, kterou dosáhneme prostřednictvím komunikační kampaně, vytvoření a rozšíření návodu pro vhodnou reakci na agresi na silnici, který pomůže zajistit trvalost takové změny. Těmito dvěma aspekty projekt usiluje o systémovou změnu v oblasti silniční bezpečnosti prostřednictvím chování řidičů. Projekt je pojat jako iniciační kampaň s metodickým využitím ukázek karikatur (archetypů) základních typů agrese v silničním provozu vyvoláním veřejné diskuse o postupech, jak na ně reagovat. Projekt má výzkumný záměr, který se orientuje na zjištění pohledu cílové skupiny v tématu silniční agrese pro účely efektivní komunikace tématu. Projekt bude zakončen tvorbou e-learningu o agresích a doporučených reakcích.

Strategie, analýza a koncept komunikace Nalaďte se s námi na cestu.

Komplexní projekt se zaměřuje na analýzu možností prevence smrtelných a vážných dopravních nehod způsobených špatným psychickým stavem řidiče. Projekt se zaměřuje na nalezení a komunikaci společensky přijatých postupů, jak se připravit psychicky na řízení. Do projektu byly zapojeny i veřejně známé osobnosti jako ambasadoři. Součástí výzkumné práce bylo také nalezení optimálního způsobu využití jejich komunikačního dosahu pro účely prevence.

Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy

Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy

Vize, strategie, koncept a rámec obsahu pro podporu projektu komunikační systém říční krajiny IPR.

Pro stanovení komunikační infrastruktury projektu s partnery byly zpracovány expertní podklady ve formě odborné zprávy na základě výstupů z design thinking workshopu. Výstupem je stanovení interakčního designu komunikačního systému říční krajiny ve veřejném prostoru i na digitálních platformách v návaznosti na předchozí vymezení. Interakční design zahrnuje stanovení požadavků na výslednou podobu obsahu v návaznosti na související projekty v říční krajině IPR Praha a další potřeby a požadavky IPR (např. jak propojit obsahová sdělení jednotlivých projektů IPR Praha se záměrem komunikačního systému řeka).

Situační analýza a strategie pro vzdělávací systém říční krajiny IPR.

Situační analýza pro tvorbu vzdělávacího systému říční krajiny a dále tvorba strategie aplikace systému. Výzkum navazuje na výstupy obdobného výzkumu z roku 2021, které rozšiřuje a připravuje tak podklady pro realizaci systému vydělávání aktérů působících v dosahu řeky v městské zástavbě.

Městská část Praha 6

Městská část Praha 6

Pro MČ Prahu 6 jsme zpracovali projekt demografické studie pro základní školy zřizované MČ Praha 6 s výhledem do roku 2040. Obsahem plnění výzkumu byl výhled počtu žáků základních škol a počtu žáků prvních tříd ZŠ, až do roku 2040. Bylo vytvoření více variant. První byla varianta bez ohledu na probíhající a plánované bytové zástavby. Druhá s vlivem zástaveb počítala.

Druhou částí výzkumu byl výhled celkového počtu žáků ZŠ a prvních tříd dle školských odvodů jednotlivých ZŠ až do roku 2040. Opět ve variantě bez vlivu probíhající a plánované bytové zástavby a variantě včetně tohoto vlivu. Výzkum se zaměřil i na předpokládaný výhled počtu žáků v oblastech rozsáhlé bytové zástavby (Ruzyně, Sedlec, Arima), kde bude nutné postavit novou školu, tak i na oblasti, ve kterých se počítá s migrací do roku 2040.

Partnerství pro vzdělávání 2030+

Partnerství pro vzdělávání 2030+

Studie byla zaměřena na výzkum vedení školy s cílem získání víc času pro pedagogické vedení školy prostřednictvím hospodárného zajištění nepedagogických činností. První část výzkumné studie obsahuje návrh dotazníkového šetření pro ředitele mateřských a základních škol.

V druhé části bylo dotazníkové šetření provedeno. Na základě jeho výsledků byla vytvořena doporučení pro změnu v časovém plánu ředitelů škol.

Valeo

Valeo

Dotazníkové šetření pro potřeby vzdělávání zaměstnanců.

Analýza motivací, postupů a optimálních forem vzdělávání zaměstnanců společnosti pro účely rozvoje lidského kapitálu firmy i pro nastavení vhodného vstupního prostředí pro potenciální nové zaměstnance.

Aplikace pokročilých statistických modelů.

Aplikace pokročilých statistických modelů a tvorba metodologie ve vývoji autonomního řízení.

Škoda Auto

Škoda Auto

Projekt porovnal, doporučil a nezávisle validoval zvažované low-code platformy. V rámci nich provedl analýzu současného stavu, porovnání, doporučení a nezávislou validaci zvažovaných low-code platforem z funkčních hledisek jako je: UX/UI, integrovanost, škálovatelnost, bezpečnost, testing a porovnání platforem z cenového hlediska a více.

ČEPS

ČEPS

Pro ČEPS jsme umožnili rozvoj datové politiky a Big Data. Účelem zpracované studie bylo analyzovat a ukázat příležitosti, které přináší nové možnosti datové analytiky ve světě moderní energetiky.

Československá obchodní banka, a. s.

Československá obchodní banka, a. s.

Klíčovými sledovanými hodnotami projektu Analýza preferencí Generace Z ve vztahu k budoucímu zaměstnavateli ve fintech sektoru byly aktivity společnosti, hodnoty zaměstnavatele, benefity zaměstnavatele a status zaměstnavatele mezi dalšími potenciálními zaměstnavateli, dále struktura inzerátů a celkový proces na straně uchazeče. Výstupem byla souhrnná studie na základě pěti samostatných šetření, která má sloužit jako vstup pro definici HR komunikační strategie.

Encall, s.r.o.

Encall, s.r.o.

Cílem projektu Analýza možností rebrandingu pro encall s.r.o. bylo zmapovat trh internetových srovnávačů energií i jiných komodit. Zpracovat argumentaci proposioning značky a na základě zjištěných výstupů navrhnout vhodné možnosti a postupy rebrandingu značky. Součástí práce jsou vlastní návrhy definice positioningu i způsob implementace do identity společnosti.