Agentura GEN z FIS VŠE získala ve středu 28. června v soutěži IMC Czech Awards hned tři profesní ceny!
Katedra multimédií Fakulty informatiky a statistiky VŠE vystupuje na trhu reklamních agentur pod brandem Agentura GEN. Agenturu tvoří pedagogové, absolventi a vybraní studenti programu Multimédia v ekonomické praxi a odvozených vedlejších specializací.
Tři ceny, které agentura / katedra získala, jsou stříbro za interní komunikaci „Kolegové pro lepší život” pro pojišťovnu Kooperativa, stříbro za kampaň „Pozvánka do světa peněz” pro Českou národní banku a bronz za web „Rezervační systém s příběhem” pro Žilka optik studio.
V celkovém počtu cen a tedy i v kategorii nejúspěšnějších agentur se Agentura GEN umístila na 4. místě za společnostmi TRIAD advertising, McCann a Momentum. Oceněné práce vznikly v rámci smluvního výzkumu a spolupráce s praxí.
Zdeněk Vondra, managing director agentury a především vedoucí Katedry multimédií, ocenění komentuje: „Po celou dobu existence naší katedry prosazuji myšlenku, že pokud chceme dobře učit a mít respekt studentů, musíme být sami aktivní v praxi a prokazovat, že jsme schopni dosahovat profesních úspěchů. U profesních programů to platí dvojnásob. Proto vnímám, že ceny nejsou jen vítězstvím pro nás, kdo jsme na projektech pracovali, ale i pro naše studenty, fakultu i školu.”
V IMC Czech Awards to není první úspěch. V ročníku 2020 si stejný tým za kampaň „Stačí se zeptat” pro Fakultu informatiky a statistiky odnesl rovnou zlato v kategorii Veřejný zadavatel.
Alžbeta Gburíková, stratég Agentury GEN a lektorka Katedry multimédií, k tomu dodává: „Mám radosť z toho, že každý z výherných projektov exceloval v inom. Kooperative sme doručili strategicky komplexný insight, Žilkovi funkčnú produkciu a ČNB výskum, ktorý zmenil vnímanie edukácie mladých. Pekne to odzrkalduje komplexné pojatie Multimédií, ktoré na katedre učíme.”
IMC Czech Awards je soutěž, která oceňuje profesionály za nejlepší integrované marketingové kampaně. Soutěž pořádá Admez a sekce aktivačních agentur v rámci Asociace komunikačních agentur ČR.
Odkazy na případové studie k oceněným projektům naleznete zde:
- „Rezervační systém s příběhem” pro Žilka optik studio, kategorie budování značky
- Interní komunikace „Kolegové pro lepší život” pro pojišťovnu Kooperativa, kategorie charitativní a neziskový marketing
- „Pozvánka do světa peněz” pro Českou národní banku, kategorie veřejný zadavatel
Tisková zpráva o soutěži na Médiář.