Kreativní metody pro komunikaci firmy
Vyučující:
Ing. Zdeněk Vondra, Ph.D. (garant, cvičící, zkoušející)
Ing. Alžbeta Gburíková (cvičící, zkoušející)
Ing. Richard Stiebitz (cvičící, zkoušející)
Zaměření kurzu:
Komunikace firmy nebo organizace obecně usiluje o hledání kreativních řešení, která umožňuje odlišit se a získat autenticitu. Kurz je proto zaměřen na formulaci zadání cíle komunikace, stanovení klíčových atributů, kreativní zpracování na úrovni ideace a postup rozhodování o výběru směru, který bude zpracován do multimediální podoby. Obsah kurzu vychází z metodiky SIT (Systematic inventive thinking).
Získané znalosti:
Studenti se naučí číst obecná zadání komunikace a extrahovat z nich vstupy pro vymezení klíčových atributů komunikace a kreativní zpracování. Budou schopni sestavit hlavní komunikační argumenty prostřednictvím různých metod. Budou schopni vybrat a používat různé kreativní metody vycházející z metodiky SIT. Budou schopni je tředit a rozhodovat o výběru vhodného směru k rozpracování a zadání do multimediální výroby. Naučí se výstup shrnout do podkladů a prezentovat.
Obsah kurzu:
- Ukázky případových studií na referenční projekty.
- Vysvětlení procesu tvorby kreativní komunikace, postupu práce a prezentace.
- Propojení poznatků o procesu s referenčními projekty.
- Praktický workshop hledání klíčových vlastností pro použití v komunikaci pod vedením lektora.
- Praktický workshop výběru a využití různých kreativních metod pro nastavení ideálního směru komunikace pod vedením lektora.
- Praktický workshop o rozhodování při výběru kreativního směru pro další zpracování v komunikaci pod vedením lektora.
- Praktické sestavení podkladů pro prezentaci kreativního směru komunikace.
- Lektor vystupuje jako facilitátor a doporučuje případné doplňující postupy.
- Výstupy se v závěru prezentují.
Kontaktní osoba:
Tento kurz vznikl za podpory Evropské unie, Next Generation EU v rámci Národního plánu obnovy České republiky v projektu Modernizace a digitalizace Vysoké školy ekonomické v Praze.